Ce afectează calitatea erecției. Erecţia. 8 lucruri mai puţin ştiute | colibahaiducilorbucovina.ro

Probleme cu erectia? Sfaturi pentru prevenirea disfunctiilor erectile | Catena

Potrivit studiilor, disfunctia erectila poate sa afecteze barbatii de orice varsta, insa barbatii fumatori sub varsta de 40 de ani prezinta cel mai mare risc de disfunctie erectila.

ce afectează calitatea erecției

Nicotina contracta vasele de sange si are un efect negativ asupra abilitatii de erecția hormonilor feminini obtine si mentine o erectie. In plus, acest viciu afecteaza atat calitatea, cat si cantitatea de lichid ce afectează calitatea erecției.

Cele trei tipuri de erectie: erecţia reflexogenă, erecţia psihogenă şi erecţia nocturnă.

Fa miscare zilnic Sedentarismul si greutatea in exces pot atrage numeroase probleme de sanatate printre care si problemele erectile.

Un pas foarte important in prevenirea acestor afectiuni il reprezinta miscarea.

Inainte abia asteptam sa ajung acasa, ea era mereu zambitoare si totul venea de la sine. Acum suntem mereu obositi, copiii cer permanent atentie, ne si certam uneori, iar timpul abia ne ajunge pentru treburile de zi cu zi. Nici viata sexuala nu mai e la fel. Perioadele in care unul sau ambii parteneri sufera de scaderea dorintei sexuale sunt deseori frustrante si afecteaza viata de cuplu.

Exercitiile regulate declanseaza dilatarea arterelor din penis, permitand trecerea fluxului de sange. Redu consumul de alcool Alcoolul este un alt dusman de temut al libidouluimotiv pentru care se recomanda a se consuma cu moderatie.

ce afectează calitatea erecției

Adopta un regim alimentar sanatos O serie de studii arata ca obezitatea, colesterolul marit, diabetul sau hipertensiunea arteriala sunt in stransa legatura cu disfunctia erectila. Cea mai indicata modalitate de a te proteja impotriva acestor boli este alimentatia si o dieta echilibrata.

ce afectează calitatea erecției

Iata cateva alimente care influenteaza fertilitatea : fructele goji, ginsengul, pepenele rosu, rodia, nucile, bananele, semintele de dovleac, stridiile, somonul, sparanghelul, usturoiul, rosiile, avocado, iaurtul — toate aceste alimente contin antioxidanti cu rol in dezvoltarea si maturizarea calitatii si cantitatii spermei, ducand si la o activitate sexuala mai intensa, imbunatatind erectia.

Evita stresul si situatiile stresante Stresul si anxietatea favorizeaza aparitia problemelor erectile si omoara apetitul sexual.

In plus, stresul creste nivelul cortizolului si al adrenalinei, care interfereaza cu hormonii sexuali. Atitudinea pozitiva nu numai ca imbunatateste evident starea de spirit, insa creste sansele de a avea o viata sexuala lipsita de griji. Invata sa tii sub control factorii de stres care te inconjoara si ai cat mai mare grija de corpul tau.

ce afectează calitatea erecției

Informațiiimportante